آشوب

برای تنهایی هام

آشوب

برای تنهایی هام

سه

بالای اتاق مهمان روی صندلی زهوار در رفتهء عاریه نشسته بودم با توری که جلوی صورتم کشیده بودند. عروس شده بودم! مادرش سه ماه پیش وقتی میان خنزرپنزر های مغازهء کوچک سر کوچه دنبال گل سر میگشتم کنارم ایستاد و... حالا من عروس شده بودم! مادرم نگران بی شوهر ماندنم بود و شوهرم نگران کم بودن جهازم و مادرش نگران که نکند دهانم بوی بد داشته باشد یا کچل باشم و من فکر میکردم امشب زنی میشوم که قرار است ملکهء قصر مردی باشم. اما وقتی در خداحافظی با مادرم اشک ریختم و زیر لب از داماد شنیدم زهرمار انگار چیزی ته قلبم فشرده شد. و شب عروسی و دردی که کشیدم و رویایی که کابوس تلخی بود و دستمالی که دست به دست چرخید و زنانگی شرم آگین و دردناکی که ارمغانش خون بود! باید... نباید... باید... نباید... هیچ چیز عوض نشده بود. قفس تنگ تر شده بود و دردهای شبانه و دستی وحشی که تنم را چنگ میزد و بوی گند عرق و سیگار که تا صبح با تهوع بیدارم نگه میداشت تا حمام کنم و بشویم از بدن زخمی ام. سهم من از زندگی کجا بود؟ سهم من از لذت؟ سهم من از آمیزش؟ سهم من... مادر میگفت هیس حرفی نزنی که فکر کند هرزه ای! و من به تن خسته ام فکر میکردم که تشنه بود و تشنه تر میشد. به پصتانهایم که... نه! دیگر درد نمیخواستم. باید کاری میکردم با وجود همهء باید ها و نباید ها تا از سایه اش پشت در اتاق نترسم...

نظرات 4 + ارسال نظر
علی یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ http://goorbany.blogfa.com

سلام دوست عزیز . عید غدیر خم را تبریک می گویم . وبلاگ خوبی دارید موفق باشید . منتظر نظرات شما در وبلاگم هستم .

ع یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

این منو یاد اون فکرم میندازه که همیشه باهاشم...بعضی مردا چه طو زنایی باس داشته باشن؟...خیک گنده..ریش نزده..لباس چروک...پست و مقام بالا...شاید یکیش اینی که تو گفتی باشه...درضمن کدوم خری حال عید داره تو این اوضاع...اینو باس برم تو بلاگ این بابا بنویسم

آخرش دعوام نکنی ها!

ر یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام..خوبی..مثل اینکه یاهو میل مشکل داره ..یا حداقل اینجا که هستم مشکل داره ...به هر امیدوارم مشکلش فردا حل بشه..وقعا خیلی دلم می خواد بدونم مسافرتت و همینطور ...چطور بود ولی خوب...نشد ..تا بعد...خیلی مواظب خودت باش

عرفان دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام
خوب هستید؟
خسته نباشید
زیبا بود ولی سعی کن که کاملا حرفاتو بزنی ناقص ننویس .
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد